Oferta zajęć fitness w Centrum Swobodna Przestrzeń to różnorodność i wciąż nowe możliwości.

 

Zapraszamy do zapoznania się z krótkimi opisami oraz wybrania czegoś dla siebie.

 

ABT [Abdominal, Buttocks, Thighs] – ćwiczenia modelujące pośladki, uda i brzuch. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, a ich część główna polega na ćwiczeniach statycznych o średnim zakresie ruchu oraz dużej liczbie powtórzeń.

 

TBC [Total Body Condition]– zajęcia wzmacniające i ujędrniające dolne i górne partie ciała o charakterze uniwersalnym. Obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń wytrzymałościowych i wzmacniających, bez lub z użyciem przyborów.

 

FAT BURNING – trening o średniej intensywności koncentrujący się na wspomaganiu procesu spalania tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonuje się w tempie pozwalającym na utrzymanie stałego tętna (120 – 130 uderzeń na minutę)

 

STEP – zajęcia bardzo dynamiczne, pełne ciekawej choreografii , prowadzone na stopniu. Doskonały trening wytrzymałościowy, wzmacniający dolne partie ciała i poprawiający wydolność całego organizmu. Zajęcia dla osób zaawansowanych.

 

BODY ART – relaksacyjne zajęcia bazujące na Jodze, stretchingu, ćwiczeniach rehabilitacyjnych i klasycznych technikach oddechu. Jest to połączenie treningu i relaksu przy wykorzystaniu funkcji poszczególnych mięśni i organów ludzkiego ciała.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP – Zajęcia profilaktyczne, łączące ćwiczenia wzmacniające grzbiet i plecy oraz stabilizujące kręgosłup. Zajęcia adresowane do osób prowadzących siedzący tryb życia, zwłaszcza mających dolegliwości bólowe. Dzięki ćwiczeniom następuje poprawa postawy ciała oraz wzmocnienie pleców.

 

PILATES – ćwiczenia mające na celu wzmocnienie mięśni brzucha, dolnej części grzbietu oraz pośladków. Wykonywany na macie trening to ponad 500 ćwiczeń, kładących nacisk na właściwą pozycję ciała, giętkość i rozwój mięśni. Mobilizuje stawy kręgosłupa i obręczy biodrowej. W trakcie ćwiczeń istotne jest spinanie mięśni brzucha, tak by tworzyć rodzaj naturalnego gorsetu, chroniącego kręgosłup. Poszczególne elementy treningu wykonywane są powoli ale wymagają dużego zaangażowania energetycznego organizmu, dzięki czemu wysmuklają i ujędrniają sylwetkę.

 

JOGA – zajęcia prowadzone według metody B. K. S. Iyengara, polegające na przyjmowaniu odpowiednich pozycji ciała nazywanych asanami. Wykonywane asany wzmacniają oraz uelastyczniają stawy i mięśnie, wyciągają i uzdrawiają kręgosłup, energetyzują ciało, ucząc jednocześnie koncentracji. Regularne ćwiczenia poprawiają pracę układu pokarmowego, krwionośnego i immunologicznego.

 

​ZUMBA – taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Znakomita zabawa, dzięki której spalanie tkanki tłuszczowej to w zasadzie efekt uboczny.

 

​ZUMBA SENTAO – Energiczna odmiana popularnej zumby z wykorzystaniem krzeseł. Wypracuj zgrabne uda, brzuch i pośladki przy jednoczesnym wzmocnieniu kręgosłupa.

 

​FIGHT CLUB -Zajęcia zawierające w sobie podstawowe elementy MMA, kickboxingu, semi, K-1. Trening zarówno w parterze, jak i w stójce. Full kontakt. Celem spotkań jest poprawa ogólnej sprawności fizycznej uczestników, ich pewności siebie oraz odwagi. Zajęcia znakomicie pomagają rozładować codzienny stres. Prowadzone przez Dawida Matwieja - złotego medalistę Mistrzostw Europy w Taekwon-Do z 2009 r.

 

​TRX - System treningowy opracowany na potrzeby amerykańskich jednostek specjalnych w latach 90'. Trening wykorzystuje wyłącznie obciążenie własnym ciałem, przez co jest bezpieczny dla Twojego kręgosłupa, a także pozwala na łatwe dopasowanie obciążenia do Twoich możliwości. Gwarantujemy, że jeśli rzetelnie podejdziesz do pierwszego treningu, już następnego dnia odkryjesz w swoim ciele mięśnie, o których istnieniu nie miałeś dotąd pojęcia.

Zajęcia polecane bez względu na płeć, wiek, poziom sprawności fizycznej.

 

PERFECT BODY - Trening o charakterze spalająco -rzeźbiącym. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalanie tłuszczu.

 

Centrum Swobodna Przestrzeń | Tel: 660 487 921 | recepcja@swobodnaprzestrzen.pl
Copyright: centrumswobodnaprzestrzen